Reden 1

Reden 1

Mooie meubels Read more >>

Reden 2

Reden 2

Uniek uiterlijk Read more >>

Reden 3

Reden 3

Speciaal aangepast op jouw eisen en wensen Read more >>

Reden 4

Reden 4

Altijd aanpasbaar op jouw huis Read more >>

Reden 5

Reden 5

Hip maar ook tijdloos Read more >>

 

Tickets voor een woonbeurs

Voordat ik op dit deel inga, wil ik zeggen dat ik heb gezien dat dealers met meer kritiek vaak hogere kosten zullen krijgen. Langzamerhand is dit over het algemeen niet de situatie, maar over het algemeen vertrouw ik erop dat het geldig is. Als u een kritieke score van nul heeft, raad ik u aan eerst een paar dingen te verhandelen voordat u probeert tickets verkopen. Ik heb een hoge kritiek van 100 procent en een heleboel deals, maar toch hebben individuen me een e-mail gestuurd en vragen of de tickets echt zijn. Wat is dat voor onderzoek. Er zijn echter een deel van de valse tickets die er zijn.

Hier is een overzicht van de methoden en administraties die ik gebruik voor het plaatsen van beulen.

Indeling posten. Ik gebruik keer op keer een betrouwbaar formaat. Al mijn verkopen lijken identiek of hebben een ‘merk’-gevoel. Als je nog maar net begint, moet je misschien eBay bezoeken en een aantal plaatsingsplannen bekijken. Ga je gang en scan mijn berichten voor modellen.
Lijst meteen op. Ik aarzel niet om tickets te verkopen, vermeld mijn tickets (met een paar uitzonderingen) Als een show eerder vandaag in de verkoop gaat, heb ik mijn bericht meestal snel geplaatst. De tijd gaat door… de vraag neemt af. Ik kijk duidelijk uit naar kaartjes voor Bowl-spellen, omdat de groepen pas op een latere datum worden aangekondigd.
Afbeeldingen. Het is van cruciaal belang om zitvlakken continu te tonen door middel van een plattegrond. Als u bijvoorbeeld voetbaltickets verkoopt, moet u het uitzicht vanaf hun zitplaats laten zien. Een goede site voor het verkrijgen van dit soort foto’s is SeatData.com, dat slechts $ 9,95 per jaar kost.
Foto’s van de echte tickets. Ik heb een aantal handleidingen doorgenomen die zeggen dat je een afbeelding van de echte tickets moet uitvoeren en plaatsen. Ik zeg nee. Ik heb dit NOOIT gedaan, waarom?, aangezien dit de minst veeleisende manier is om op de een of andere manier een verkeerde voorstelling van zaken te geven. Op elk ticket zit een gestandaardiseerde tag. Elk kaartje is uniek. In het geval dat deze afbeelding uit je closeout wordt gehaald, kan er een kopieticket worden gemaakt. Op het moment dat je de gelegenheid binnenstapt, wordt het ticket onderzocht en wordt er per ticket slechts één supporter toegekend. Je kunt getuige zijn van wat zou kunnen zijn, ervan uitgaande dat veel tickets zijn gemaakt met een vergelijkbare gestandaardiseerde identificatie. Als u denkt dat u een aantal tickets MOET laten zien, “verandert” u de gestandaardiseerde identificatie met photoshop of vergelijkende programmering voor het wijzigen van foto’s.
Gebruik vooraf ingevulde gegevens. Op de eBay-postpagina staat betrouwbaar een krat met de tekst: “Vooraf ingevulde gegevens van het ding:” Gebruik dit indien mogelijk zonder mankeren. Typ de naam van de gelegenheid, of mogelijk instelling en datum. Het zal zijn dataset doornemen en alle details voor die gelegenheid inpluggen. Het helpt om op eBay te kijken als je klaar bent. Vervolgens kunt u de gegevens (regel, gebied) invullen. Het voegt ook een interactieve gids toe voor de scène waar de gelegenheid zich bevindt.
Duur van het posten. Ik maak graag gebruik van een meerdaagse posting. Anderen zullen beweren dat een posting van 1 dag of meerdaagse posting ideaal is. Hier is mijn standpunt. Ik denk niet dat een closeout van één dag je genoeg openheid geeft. Als je de meest zwoele tickets voor een show hebt, laat ze dan langer zien. Hoe dan ook, ik vind zeven dagen overdreven lang. Er zijn mensen die ze NU nodig hebben en gek zijn en gebruik maken van een Nu kopen-closeout of aankopen bij uitverkoop van 3 of 5 dagen. Ik denk dat kaartkopers zeker genoeg opvallen om opgemerkt te worden.